سوالات متداول

پرسش های متداول

در صورتی که پرسش خود را نمی یابید، میتوانید از طریق صفحه  "تماس با ما" ، ارتباط و پرسشهای خود را بیان کنید

چگونه میتوانم به خرید اینترنتی از شما اعتماد کنم ؟

علاوه بر سوابق کاری و محل فیزیکی ما، فروشگاه الماس شهر، دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزرات صنعت و معدن و تحارت می باشد. و همچنین دارای تایید درگاه از شرکت زرین پال است.
نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد، به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ما بر روی نماد اعتماد الکترونیکی یا لوگوی زرین پال کلیک نمایید.

روند ثبت سفارش چگونه است؟

ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا به ساده ترین روش ممکن، کالای خود را سفارش دهید. مشاهده توضیحات

روش های ارسال شما چگونه است؟

ما از طریق پست و سایرشرکتهای حمل و نقل که در هنگام خرید انتخاب میکنید، سفارشتان را ارسال میکنیم. توضیحات بیشتر

پس از ثبت سفارش، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، بین 24 الی 48 ساعت کاری، سفارش شما تحویل پست می شود.
بستگی به محدوده و محل زندگی شما، بصورت میانگین اداره پست، معمولاً در بازه زمانی 5 تا نهایتاً 10 روزه، کالاها را تحویل میدهد.
رهگیری پست

چگونه کد پیگیری سفارش ام را پیدا کنم؟

از صفحه راهنمای پیگیری سفارشات میتوانید، نحوه مشاهده کد پیگیری سفارش خود را ببینید.
راهنمای پیگیری

هزینه ی ارسال چگونه محاسبه میشود؟

هزینه های ارسال توسط پست، مطابق با نرخ مصوب و با وزن کالا محاسبه شده. و توسط تیپاکس این هزینه کاملاً توسط مشتری و درب منزل پرداخت می شود.
دقت داشته باشید که در بیشتر موارد، هزینه ارسال توسط تیپاکس، بیشتر از  شرکت پست می باشد.

شرایط بازگشت کالا چگونه است؟

ما تمام تلاشمان را میکنیم که سفارشتان را با سلامت و دقت ارسال کنیم. توضیحات بیشتر

چگونه سفارش خود را لغو کنم ؟

شما میتوانید تا 12 ساعت بعد از سفارش، از قسمت تماس با ما، با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش خود را لغو کنید. بدیهی است که 15 درصد از مبلغ کل سفارش به عنوان مالیات از شما کسر شده، و مابقی آن به حسابی که به نام شما می باشد، بازگردانده می شود.

آیا برای خرید از الماس شهر باید در سایت عضو باشم؟

بله، در مرحله اول، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت کالاهای خود را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید، ثبت سفارش و پرداخت باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
عضویت در سایت برای پیگیری سفارشات، گارانتی و دریافت سایر خدمات، الزامی است.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و تحویل سفارش آن شخص شود؟

بله، شما با دادن آدرس و نام گیرنده مورد نظرتان، میتوانید سفارش را با بسته بندی خاص برای ایشان ارسال کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، از قسمت تماس با ما، با مشاورین صحبت و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

مبلغ از حسابم کم شده ولی سفارش ثبت نشده ؟

برخی اوقات بدلایلی، در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع و پرداخت ناموفق انجام شود،
جای نگرانی وجود ندارد. در این مواقع معمولا پول شما توسط خود بانک به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌شود ولی اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

تبلیغات

محل تبلیغات تبلیغات شما تبلیغات شما